منصور کیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مسابقات کشتی عمومی بانوان کشور طی روزهای 22 و 23 اردیبهشت در خانه کشتی 'محمد بنا' واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: این رقابت ها در 6 وزن برگزار می شود و تیم منتخب کشتی کرمانشاه نیز با ترکیب کامل در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.
کیانی همچنین در خصوص ترکیب تیم کرمانشاه گفت: حدیث مرادی در 50 کیلوگرم، شکوفه دارابی در 55 کیلو، شیدا رئوفی در 60 کیلو، فاطمه شهبازی در 65 کیلو، ندا مرادی در 70 کیلو و اسما لطفی در 75 کیلوگرم نفرات تیم منتخب کشتی بانوان کرمانشاه را تشکیل می دهند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه یادآوری کرد: سپیده گل منصوری به عنوان سرمربی و سوده عزتی به عنوان مربی هدایت تیم منتخب کشتی استان در رقابت های عمومی قهرمانی کشور را برعهده دارند.
وی اظهار داشت: تیم منتخب کشتی بانوان کرمانشاه از آمادگی خوبی برخوردار است و انتظار می رود بتواند جزو سه تیم اول رقابت ها قرار بگیرد.
کیانی با بیان اینکه استان کرمانشاه در کشتی بانوان نیز جزو قدرت های کشور محسوب می شود، گفت: عملکرد خوب بانوان کشتی گیر کرمانشاه در مسابقات گذشته باعث شده تا کرمانشاه جزو هشت استانی باشد که با سهمیه کامل در مسابقات حضور یابد.
وی گفت: برای مسابقات عمومی بانوان کشور و از میان 33 تیم شرکت کننده تنها کرمانشاه، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مازندران و همدان می توانند با سهمیه کامل (6 ورزشکار) حضور پیدا کنند.
در استان کرمانشاه بیش از 10 هزار آزادکار و فرنگی کار خانم و آقا در رده های سنی مختلف زیرنظر هیات کشتی فعالیت می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.