به گزارش ایرنا، فرماندار پاوه در مراسمی که بدین منظور برگزار شد، گفت: معلمان بزرگترین و گرانبهاترین سرمایه های اجتماعی جامعه هستند.
پرویز ایده پور افزود: معلمان منشا و بستر تغییرات جامعه هستند و آنها هستند که فکر و اندیشه را به جامعه القا می کنند.
وی اظهار کرد: باید با بهره گرفتن از این افکار و اندیشه ها بستر و زمینه پیشرفت و تحول در جامعه را فراهم کرد.
ایده پور معلم را ناجی بشر دانست و افزود: معلمان با گسترش و ترویج فکر و اندیشه موجبات رفاه، آرامش و آسایش را برای افراد جامعه فراهم می کنند.
مدیرکل صندوق بازنشستگی کرمانشاه نیز در این مراسم، وجود بیش از 34 هزار بازنشسته در استان را ظرفیت و پتانسیل بزرگی دانست و گفت: باید برای توانمند سازی استان از این ظرفیتهای مهم بهره گرفته شود.
جلیل رحیمی، نبود یک متولی برای ارائه خدمات به بازنشستگان را یک خلاء بزرگ قانونی دانست و گفت: این مهم نیازمند اصلاح قوانین توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
در این مراسم از جمعی از معلمان و بازنشستگان شهرستان پاوه تجلیل شد.

** معلمان کانون علم و معرفت هستند
معاون فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: معلمان کانون علم ، معرفت و بینش برای ساخت آینده ای روشن و جامعه ای متعالی هستند.
بساطعلی نوری در آیین نواختن زنگ سپاس معلم که در دبیرستان دوره اول ام المومنین شهر روانسر برگزار شد، افزود: هر جامعه ای به فرهنگ و تعلیم و تربیت توجه کرده موجبات رشد و پیشرفت و ترقی را برای شهروندان فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه خانه و مدرسه 2 رکن اساسی و سازنده در تربیت نسلی فهیم و آگاه هستند، اظهار داشت: اگر امروز هر فردی افتخاری کسب کرده و مسئولیتی دارد حاصل تلاش و مجاهدت معلمانی است که با بذل عمر خویش، دانایی و توانایی را به آنان هدیه کرده اند.
مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و تبریک هفته معلم گفت: معلم انسان ساز و آینده پرداز جامعه است و تجلیل از مقام معلم ، در حقیقت قدرشناسی از مقام دانایی، علم و اخلاق است.
عثمان ویسی با بیان اینکه معلمان در رشد و تعالی جامعه نقشی ارزنده دارند، افزود: تکریم از مقام علم و معلم محدود به روز و هفته خاصی نیست و باید به عنوان فرهنگی ارزشی در راستای تکریم علم و دانش، در جامعه نهادینه شود.
بیش از هفت هزار و 500 دانش آموز روانسری در 145 مدرسه شهری و روستایی و در 430 کلاس درس مشغول تحصیل هستند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455/7448
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.