روابط عمومی اداره استاندارد کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از محمودرضا نیازی اعلام اظهار کرد: این آزمایشگاه ها در حوزه های غذایی و کشاورزی، ساختمانی و معدنی، شیمیایی، خودرو و نیروی محرکه، برق و الکترونیک و مکانیک و فلزشناسی در استان کرمانشاه فعالیت می کنند.
وی تصریح کرد: نمونه برداری و آزمون فرآورده های تولیدی در واحدهای زیرپوشش و نمونه برداری از طرح کنترل بازار برای انطباق با استانداردهای ملی مربوطه از وظایف ذاتی سازمان ملی استاندارد است.
نیازی تاکید کرد: 120 نفری که در آزمایشگاه های اداره کل استاندارد مشغول به فعالیت هستند، همگی دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی و از نیروهای متخصص و بومی هستند که در راستای کمک به اشتغال استان به کارگیری شده اند.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه با اشاره به اینکه مدت اعتبار گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار یک ساله است، خاطرنشان کرد: آزمایشگاه‌های همکار استاندارد به‌ عنوان همکار رسمی سازمان ملی استاندارد ایران موظف هستند، طبق توافق و دستورالعمل‌های موجود عمل کنند در غیر این صورت نسبت به عدم تمدید و یا تعلیق این آزمایشگاه ها اقدام خواهد شد.
وی یادآوری کرد: اداره کل استاندارد کرمانشاه در کنار تولیدکنندگان بوده و به عنوان مشاور و راهنمای واحدهای تولیدی و خدماتی استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
نیازی در پایان اظهار داشت: وجود آزمایشگاه های همکار باعث تقویت بعد نظارتی سازمان ملی استاندارد و ارتقا کیفیت کالاهای تولید داخل شده که در نهایت منجر به اقبال بیشتر مصرف کنندگان به خرید کالای ایرانی خواهد شد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای یک هزار واحد تولیدی با 30 هزار نفر اشتغالزایی است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.