ابراهیم مرادی روز یکشنبه به مناسبت روز شوراها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، جزیره کاری را عامل کُند پیش رفتن امور شهر دانست و بر همراهی و هم افزایی بیشتر اعضای شورای شهر و شهرداری برای پیشبرد امور تاکید کرد.
وی وظیفه اصلی شورای شهر را نظارت بر تمام امور شهرداری دانست و اظهار کرد: شورای شهر نهاد واسط بین مردم و مسئولان است که بر تمام امور شهری باید از طرف مردم نظارت داشته باشد.
سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه اعضای شورای شهر بر مشکلات مالی شهرداری واقفند، گفت: شورا بسیاری از لوایح شهردار را که در راستای منافع مردم برای پیشبرد سریع امور بوده با 2 فوریت تصویب کرده است.
این عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به مشکلات آسفالت بد خیابان ها، وضعیت نامناسب فضای سبز و روشنایی برخی از بوستان ها، منوریل و ترافیک سطح شهر، رسیدگی نکردن به این مشکلات را با توجه به پرداخت عوارض مردم به شهرداری غیرقابل قبول دانست.
مرادی با بیان اینکه شهر کرمانشاه کارهای زمین مانده بسیاری دارد، گفت: پیش زمینه همه کارها؛ انجام کارهای فرهنگی و آموزش است.
وی اضافه کرد: اگر کارها با فرهنگ و هنر عجین شود تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتری خواهد داشت و از همه مسئولان و شهرداران مناطق مختلف کرمانشاه خواست برای آموزش های شهروندان از جنگ های شادی و تئاتر خیابانی استفاده کنند.
شهر کرمانشاه نیمی از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده و 11 عضو شورای شهر دارد.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.