حسین ویسمرادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته شاهد بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیل در سطح شهر روانسر بودیم که خسارت هایی را به اموال عمومی و مردم وارد کرد.
وی اضافه کرد: بارش تگرگ هایی بزرگ منجر به وارد کردن خسارت های بسیاری به خودروها، شیشه های منازل و تجهیزات شهری همچون تیرهای چراغ برق شد.
فرماندار روانسر با بیان اینکه اندازه تگرگ های باریده شده در روانسر از یک توپ پینگ پنگ بزرگتر بود، گفت: بر اثر اصابت تگرگ چهار نفر از کودکان شهرستان نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
ویسمرادی ادامه داد: همچنین جاری شدن سیل در سطح شهر روانسر بخشی از معابر و گذرگاه های شهری را تخریب کرده است.
وی با بیان اینکه براساس برآوردهای اولیه بارندگی های روز گذشته بیش از 50 میلیارد ریال خسارت به بار آورده است، گفت: این خسارت ها بیشتر در محدوده شهری است و به بخش کشاورزی آسیب چندانی وارد نشده است.
فرماندار روانسر یادآور شد: با توجه به بارش های مطلوب بهار امسال، دریاچه ها و سراب های سطح این شهرستان پر آب شده اند.
براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی موجی از بارش ها که از عصر پنجشنبه وارد جو استان شده است تا پایان روز دوشنبه به فعالیت خود در سطح منطقه ادامه خواهد داشت.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی کرمانشاه در 48 ساعت گذشته به صورت میانگین 23 میلیمتر باران در سطح استان باریده که شهرستان روانسر با حدود 64 میلیمتر بیشترین بارش را به خود اختصاص داده است.
از ابتدای مهر ماه تاکنون 424 میلیمتر باران در سطح استان کرمانشاه باریده است که نسبت به میانگین بلند مدت سه درصد کمتر است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
/80667445
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.