به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار داود عامری روز جمعه در یادمان شهدای مرصاد اظهار داشت: مردم ایران هرگز مقاومت و ایثارگری های مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.
او با بیان اینکه به اعتراف دشمنان ایران جزیره امن خاورمیانه است، افزود: آرامش کنونی حاصل مجاهدت فرزندان این ملت است که نه تنها امنیت کشور بلکه امنیت به دیگر کشورها را صادر می کنند.
سردار عامری با اشاره به اقدام های وحشیانه داعش در عراق و سوریه افزود: گروهک تروریستی داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل هستند، هدف نهایی آنها حمله به ایران بود که با رشادت و ایثار فرزندان خدوم این ملت ناکام ماندند.
مشاور رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به حضور پرشور مردم در یادمان و مناطق عملیاتی بازی دراز، سفر راهیان نور را یک هنر و فن آوری فرهنگی بزرگ برای انتقال رشادت ها و ارزش های دفاع مقدس دانست.

** رونمایی از پنج کتاب دفاع مقدس
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه نیز در این یادمان با اشاره به راه اندازی سه مرکز بزرگ فرهنگی و هنری دفاع مقدس در استان گفت: 2 مرکز فرهنگی هنری دفاع مقدس مرصاد و گیلانغرب با پنج هزار متر زیربنا طرح های گسترس آنها در دست اجراست و طرح مقدماتی مرکز فرهنگی کرمانشاه هم با 15هکتار در دست بررسی است.
وی با بیان اینکه کلیه یادمان های عملیاتی کرمانشاه به جزء شیخ صله به اتمام رسیده است، گفت از پایان سال گذشته تاکنون 700 هزار زائر از مناطق عملیاتی مرصاد بازدید کرده اند.
در پایان این مراسم از پنج کتاب دفاع مقدس استان کرمانشاه رونمایی شد.
یادمان شهدای گرانقدر عملیات مرصاد در 35 کیلومتری کرمانشاه قرار دارد.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.