به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و گرامیداشت روز سربازان گمنام امام عصر افزود: از ویژگی های این مجاهدان خستگی ناپذیر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ولایتمداری و ولایت پذیری است.
وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) متعلق به همه نظامند، اظهار کرد: مردمی و دلسوز بودن از خصوصیات اخلاقی این مدافعان است که حاضرند جان خود را برای مردم فدا کنند تا کوچکترین آسیبی به این نظام الهی نرسد.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: شعار سربازان گمنام امام زمان توکل به خدا ، قانون ، شرع و اخلاق است و از این رو به دنبال امنیت و دفاع از دین هستند و این در حالی است که سربازان اطلاعاتی دشمن از راه نامشروع نسبت به دریافت اطلاعات اقدام می کنند.
حجت الاسلام ملکی ، تلاش برای مقابله با معاندان و مفسدان سیاسی و اقتصادی را از اهداف مقدس سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز و گرامیداشت یاد همه شهیدان ، بزرگداشت این روز و صعود سراسری راهیان نور و بسیجیان کشور به این ارتفاعات را در معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و جبهه های غرب کشور بسیار مهم دانست.
وی در ادامه سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان را به همه جوانان تبریک گفت و خواستار الگوپذیری جوانان از ایشان شد.
وی با اشاره به روز شوراها ، از تلاش مجموعه اعضای شورای اسلامی در راستای توسعه همه جانبه شهر قصرشیرین تقدیر کرد.
وی همچنین با گرامیداشت روز معلم ، شغل معلمان را رسالت انبیا و اولیای الهی در راستای تعلیم و تعلم و زدودن جهل و غبار نادانی از جامعه بیان کرد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.