نرگس یوسفی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، گفت: این جلسه روز سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور مسئولان ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان پنج استان و با هدف بررسی مسائل و مشکلات بانوان در حوزه ورزش برگزار می شود.
به گفته او در این نشست مسئولان ورزش بانوان استان های ایلام، لرستان، همدان، مرکزی و کرمانشاه حضور می یابند.
وی در ادامه پیگیری مصوبات سال های گذشته و بررسی برنامه های ورزشی بانوان در سال 97 را از دیگر اهداف برگزاری این نشست ذکر کرد و افزود: برگزاری کلاس های آموزشی ارتقا مربیگری در منطقه، پیگیری مسابقات المپیاد ورزشی منطقه ای و برگزاری جشنواره های روستایی عشایری منطقه ای از جمله مصوبات گذشته ای است که در این نشست پیگیری می شود.
توسعه و ارتقا ورزش قهرمانی، ساماندهی ورزش های حرفه ای، تشکیل اردوهای مشترک، ارتقا سلامت و دستیابی به نشاط و توسعه مهارت های جسمی و روحی در جامعه، به کارگیری همه ظرفیت های استانی ورزش در تقویت و کارآمدسازی برنامه های ورزشی منطقه، شناسایی و احیا ورزش های بومی و منطقه ای و ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان درا ین نشست پیگیری می شود.
به گفته او پنجمین دوره این نشست اسفند سال 96 در استان لرستان برگزار شد.
مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش دیگیر از سخنان خود به برگزاری جشنواره منطقه ای بومی محلی 'دا' در روستای شروینه شهرستان جوانرود اشاره کرد و گفت: این جشنواره ششم ادیبهشت و با برگزاری مسابقات طناب کشی، احیا فرهنگ ورزشی و بازی های روستایی و همچنین معرفی غذاهای محلی برگزار می شود.
به گفته او در این جشنواره استان های ایلام، لرستان، همدان، مرکزی و کرمانشاه حضور دارند.
7460/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.