به گزارش خبرنگار ایرنا ، محبت جمالی نیا روز یکشنبه در جلسه بررسی عملیات پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی آسیب دیده مددجویان زیرپوشش بهزیستی افزود: برای پیشرفت در روند بازسازی مناطق زلزله زده ، همراهی و حمایت دستگاه های اجرایی ذیربط و مشارکت های مردمی ضروری است.
وی اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی، بنیاد مسکن و شهرداری باید برای تسریع در ساخت واحدهای مسکونی مددجویان زیرپوشش بهزیستی اهتمام بیشتری داشته باشد.
سرپرست فرمانداری سرپل ذهاب ، پایان ساخت و ساز واحدهای مسکونی روستایی را اول مهر امسال اعلام کرد و اظهارداشت: در بازسازی منازل مددجویان بهزیستی باید گام های اساسی برداشته شود.
جمالی نیا ، با بیان این که تعلل پیمانکاران در تکمیل طرح ها قابل قبول نیست ، اضافه کرد که عملیات ساخت 120 واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش بسیار کند است و باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی ، موانع فراروی رفع شود.
وی ادامه داد: برای پیگیری ، ارزیابی و پیشرفت فیزیکی روند بازسازی مناطق زلزله زده ، نیاز است جلسات مستمر با مشارکت دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برگزار شود.
وی گفت: برای پایش آماری دقیق و پیگیری ویژه روند بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان، نیاز است لیست جامع آن ها تهیه و نسبت به شناسه دار کردن پرونده مددجویان اقدام شود.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
7079/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.