به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا امیری روز پنجشنبه اظهار کرد: به دنبال انتقال یک متهم به سرقت منزل به پلیس آگاهی، این فرد مورد بازجویی قرار گرفت و در حالی که ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود در ادامه و با ارائه دلایل منطقی مجبور به اعتراف شد و از چند فقره سرقت پرده برداشت.
وی با بیان اینکه این فرد در اعترافات خود به انجام 6 فقره سرقت از منازل شهر کرمانشاه با همدستی شخص دیگری اعتراف کرد، افزود: با راهنمایی متهم، منزل همدست وی نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
سرهنگ امیری تصریح کرد: این شخص نیز پس از مواجهه حضوری با متهم ردیف اول به ارتکاب سرقت و همدستی با وی اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه ادامه داد: 2 متهم در بازجویی های تکمیلی عنوان کردند اموال مسروقه را به شخصی فروخته اند به همین دلیل دستگیری این مالخر نیز در دستور کار قرار گرفت و وی نیز به خرید اموال مسروقه لوازم منزل اعتراف کرد.
وی ادامه داد: محل های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و پس از اخذ اظهارات آنان، مالباختگان علیه متهمان دستگیر شده اعلام شکایت کردند.
سرهنگ امیری در پایان اظهار کرد: پرونده پس از انجام تحقیقات به همراه متهمان به دادسرا ارسال و پس از صدور قرار قانونی مجرمان روانه زندان شدند.

**بیمارستان ابوالفضل (ع) کرمانشاه خدمات رایگان ارائه می دهد
رئیس بیمارستان منطقه ای حضرت ابوالفضل (ع) نیروی انتظامی کرمانشاه، از ارائه خدمات رایگان در بخش های مختلف به عموم شهروندان در روز شنبه (اول اردیبهشت) خبر داد و گفت: این خدمات به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز به شهروندان کرمانشاهی ارائه خواهد شد.
دکتر شاهین ودودی اظهار داشت: عموم مردم می توانند از ساعت 8 صبح تا 14 بعد ازظهر روز یاد شده با مراجعه به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) واقع در میدان آزادی، خیابان گمرک از خدمات متنوع پزشکی بهره مند شوند.
وی ادامه داد: ویزیت بیماران توسط متخصصان دندانپزشکی و همچنین پزشکان عمومی از جمله خدمات ارائه شده خواهد بود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.