به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد حجتی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع کرمانشاه، با تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام، اخلاق محبت آمیز و صبر و استقامت حضرت محمد (ص) را رمز پیروزی ایشان و گسترش اسلام بر دشمنان دانست.
وی در ادامه اضافه کرد: پیامبر اسلام با اتکا به مردم و استفاده از نیروی مردمی توانست در مدت کوتاهی بر همه دشمنان اسلام پیروز شود کاری که امام خمینی (ره) در زمان انقلاب با پیروی از پیامبر (ص) انجام داد و موفق شد انقلاب اسلامی را به ثمر برساند.
آیت الله حجتی با بیان اینکه خداوند رعب مومنان را در دل دشمنان می اندازد، اظهار داشت: آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی ترس ارتش و سپاه و مردم انقلابی ایران را در دل دارند و در مقابل ملت ما ناتوان هستند.
او با اشاره به تحولات بازار ارز، تحریم ها و گرانی ها گفت: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی می خواهند با این ترفندها به نظام جمهوری اسلامی لطمه بزنند.
او با بیان اینکه بدخواهان 40 سال است که انقلاب اسلامی را با انواع ترفندها امتحان می کنند، بیان داشت: دشمنان مطمئن باشند مردم ایران دست در دست هم این انقلاب را به دست امام زمان (عج) خواهند رساند.
امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه به مسئولان نیز توصیه کرد، در رسیدگی به گرفتاری مردم تلاش خود را مضاعف کنند که سعادت اخروی آنها در گرو حل مشکلات مردم است.
آیت الله حجتی، همچنین از مردم خواست در مشکلات به همدیگر کمک کرده و نسبت به حال هم بی تفاوت نباشند، تا انشاالله انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود.
وی در پایان 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.