به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری اظهار کرد: با توجه به مزاحمت و سلب آسایش شهروندان توسط این گروه از وسایط نقلیه بدون اغماض با آنها برخورد می شود.
وی افزود: علاوه بر سلب آرامش مردم و تصادفات شهری، تردد این دسته از وسایل نقلیه به زیرساخت های شهری نیز آسیب وارد می کند.
سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: در سال گذشته 12 هزار و 429 کامیون که برخلاف مقررات در سطح شهرها تردد کرده بودند، با جریمه مواجه شدند.
وی در پایان از رانندگان خودروهای سنگین خواست به خاطر آسایش شهروندان از تردد در سطح معابر شهری خودداری کرده و به قانون و اصول شهری پایبند باشند.

** طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کنگاور اجرا شد
فرمانده انتظامی کنگاور از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با مجرمان و معتادان خبر داد و گفت: در این طرح سه فرد سارق، 10 خرده فروش مواد مخدر و 18 معتاد متجاهر دستگیر شدند.
سرهنگ عزیز الهیاری با بیان اینکه این افراد با تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات، تحویل مراجع قضائی و یا کمپ های ترک اعتیاد شدند، افزود: در همین راستا حدود یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و تعدادی از ادوات استعمال مواد نیز کشف شد.
وی، توقیف 11 دستگاه موتورسیکلت و هفت دستگاه خودرو به علت تخلفاتی نظیر ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی، همراه نداشتن مدارک و مخدوش بودن پلاک را از دیگر دستاوردهای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کنگاور برشمرد و افزود: این خودرو و موتورسیکلت های متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
الهیاری در پایان تصریح کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که با رضایتمندی عموم مردم همراه بوده است، در طول سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

** کشف 41 فقره سرقت در کرمانشاه
فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف 41 فقره سرقت در این شهرستان طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: 35 سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ 'حسین براری' ادامه داد: 10 فقره از این سرقت ها مربوط به سرقت اماکن خصوصی، 9 فقره مربوط به داخل خودرو و مابقی مربوط به سایر عناوین سرقت هستند.
وی یادآوری کرد: ماموران انتظامی کرمانشاه همچنین موفق به دستگیری 25 خرده فروش مواد مخدر، توقیف 61 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک و دستگیری 9 نفر قاچاقچی شدند.
براری در پایان و با بیان اینکه از تمام توان خود به منظور مقابله با سرقت استفاده خواهیم کرد، گفت: خوشبختانه پلیس توانسته است با اقدام های شبانه روز خود روند افزایش وقوع سرقت در شهرستان کرمانشاه را کاهش دهد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.