به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز پنجشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری افزود: برای راه اندازی این طرح ها بیش از 139 میلیارد و 145 میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال و بهره گیری از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری تاکنون 207 طرح به کمیته فنی استان ارسال شده که 80 طرح آن تصویب شده است.
فرماندار روانسر ادامه داد: سه بانک عامل شهرستان نیز تسهیلات هفت طرح را به میزان 25 میلیارد و 880 میلیون ریال پرداخت کرده اند.
ویسمرادی با تاکید بر اینکه بانک های عامل برای پرداخت این تسهیلات باید جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند، گفت: لازمه توسعه هر چه بیشتر در روستاها ایجاد اشتغال پایدار و فراهم کردن زیرساخت های مناسب است.
وی یادآور شد: این تسهیلات با کارمزد چهار تا 10 درصد در اختیار متقاضیان دارای طرح در سطح روستاها و مناطق عشایری استان قرار خواهد گرفت و هیچ محدودیتی برای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران نداریم.
فرماندار روانسر اضافه کرد: براساس گزارش سامانه رصد اشتغال کشور، در سال گذشته زمینه اشتغال 624 نفر در بخش های مختلف در این شهرستان فراهم شده است.
ویسمرادی افزود: سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و کمیته امداد حضرت امام (ره) به ترتیب بیشترین سهم را در ایجاد اشتغال داشته اند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/745
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.