سرهنگ کیومرث جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش، افزود: امروز تدابیر نیروهای مسلح ارتش ، دشمن را ناامید کرده است که این مهم در سایه هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش فرماندهان کل نیروهای مسلح حاصل شد.
وی بیان کرد: آسایش امروز ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه ، مرهون فداکاری‌های نیروهای ارتش ، سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی است که در سایه تلاش شبانه روزی اساسی‌ترین نیاز جامعه یعنی برقراری نظم و امنیت را به خوبی در کشور تامین می‌کنند.
وی با بیان این که ارتش امروز از پشتوانه و حمایت های رهبری برخوردار است ، ادامه داد: دوران دفاع مقدس ثمره تلاش و زحمات نیروهای مسلح است که ارتش نیز تحت لوای جمهوری اسلامی در این پیروزی نقش بسزایی داشته است.
فرمانده تیپ 71 مکانیزه پیاده مستقل ارتش در سرپل ذهاب اظهارداشت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در یاری رساندن به زلزله زدگان غرب کرمانشاه در همان نخستین ساعت از وقوع این حادثه بسیار خوش درخشیدند و برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار خود گشودند.
سرهنگ جعفری ، رژه نیروهای مسلح ، غبار روبی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه ، اهدای خون توسط نیروهای این تیپ ، برگزاری محافل قرآنی و مسابقات ورزشی و فرهنگی را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامس ایران در 29 فروردین ذکر کرد.
وی اضافه کرد که 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی نیروی زمینی یک روز بسیار ارزشمند است که در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است.
سرپل ذهاب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه ، با عراق 48 کیلومتر مرز دارد.
7079/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.