به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در هفتمین جلسه ستاد سرمایه‌گذاری خارجی استان که در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: همه باید دغدغه کاهش نرخ بیکاری در استان را داشته باشیم چرا که نزدیک به 170 هزار بیکار در کرمانشاه وجود دارد.
وی با تاکید براینکه باید از فراری دادن سرمایه گذاران در استان خودداری کرد، ادامه داد: مردم کرمانشاه از بیکاری رنج می برند، باید پرسید چه کسی جوابگوی این جمعیت بیکاران است.
بازوند با بیان اینکه دغدغه بیکاری معضل اصلی ملاقات های مردمی وی است، ادامه داد: خانه ای که در آن فرد بیکار وجود داشته باشد، آسایش ندارد و وجود بیش از 170 هزار فرد بیکار به معنای وجود 17 لشگر بیکار در استان است.
بازوند در پاسخ به نظر برخی از مدیران استان در خصوص مشکلات زیست محیطی کارخانه قند شهرستان صحنه اظهار داشت: اگر سرمایه کافی برای راه اندازی این پروژه وجود دارد، نباید مانع از ایجاد آن شویم.
وی با تاکید براینکه باید شرایط سخت سرمایه گذاری در استان از بین برود، ادامه داد: از راه اندازی کارخانه ساخت پنل و سلول های خورشیدی در استان حمایت می کنیم و در صورت تامین اعتبار توسط سرمایه گذار، برای تامین مابقی آن همکاری لازم را به عمل خواهیم آورد.
راه اندازی بیمارستان ویانا، گلخانه مدرن حیدرآباد و ساخت میدان تره ‌بار و خشکبار در کرمانشاه از دیگر مباحث مورد اشاره استاندار کرمانشاه با مدیران اجرایی در این جلسه بود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت براساس آخرین آمار دارای بیش از 25 درصد نرخ بیکاری است.
8066/7460
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.