به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرامرز اکبری روز یکشنبه در کارگروه اشتغال قصرشیرین، این طرح ها را در بخش های کشاورزی ، میراث فرهنگی و بوم گردی ، صنعت و معدن اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح ها ، زمینه اشتغال 138 تن از افراد جویای کار فراهم می شود.
وی بر لزوم تامین اعتبار لازم برای طرح های دارای توجیه اقتصادی و اشتغالزا تاکید کرد و اظهار داشت: هدف ما توزیع پول نیست بلکه ایجاد شغل پایدار در جامعه است.
فرماندار قصرشیرین ، خواستار همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزا شد و گفت: با توجه به وضعیت بحرانی این شهرستان ، دستگاه های متولی دارای طرح های اشتغالزا باید پیگیر امور باشند.
اکبری اضافه کرد که مدیران دستگاه های اجرایی باید در زمینه ایجاد اشتغال تلاش شبانه روزی داشته باشند و مسئولان کم کار در این حوزه از سمت خود کناره گیری کنند.
وی بیان کرد: اکنون بزرگترین و مهمترین مشکل کشور ، معضل بیکاری است و با توجه به آمار بالای نرخ بیکاری به ویژه در استان کرمانشاه ، باید از تمام ظرفیت ها و امکانات برای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه استفاده کرد.
وی ادامه داد: باید از ظرفیت های موجود قصرشیرین در راستای ایجاد اشتغال جوانان جویای کار استفاده کرد و تحقق این مهم در گروه اهتمام بیشتر مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.