**انرژی هسته ای از افتخارات نظام است
امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: دستیابی به فناوری صلح آمیز انرژی هسته ای از افتخارات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است که در سایه تلاش و مجاهدت های فراوان دانشمندان جوان بسیجی حاصل شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با گرامیداشت 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای، افزود: نظام اسلامی همواره شاهد مخالفت و توطئه های آمریکا علیه ملت ایران بود و کارشکنی های مداوم سران استکبار برای دست نیافتن کشورمان به دانش صلح آمیز هسته ای موید این مطلب مهم و اساسی است.
وی اظهار کرد: از زمانی که جمهوری اسلامی ایران به فناوری صلح آمیز دانش هسته ای دست یافت ، شاهد کارشکنی های مختلف آمریکا بوده ایم اما با مدیریت مسئولان نظام و مهندسان جوان ایرانی توانستیم به این خودکفایی برسیم.
خطیب موقت جمعه قصرشیرین با اشاره به موضع گیری نسنجیده بن سلمان ولیعهد خام و ساده دل عربستان در حمایت و عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب ، بیان کرد: بن سلمان حق حاکمیت اسرائیل را به رسمت شناخت و این در حالیست که رژیم غاصب صهیونیستی همیشه علیه مردم مظلوم فلسطین و ملت های مسلمان ظلم روا داشته است.
شامحمدی اظهارداشت: این موضع گیری بن سلمان چراغ سبز جدید به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل برای ظلم بیشتر علیه مردم فلسطین است.

**تولید کالای با کیفیت لازمه تحقق شعار سال است
امام جمعه روانسر گفت: تولید کالای با کیفیت و مرغوب از سوی تولیدکنندگان لازمه تحقق شعار 'حمایت از کالای ایرانی' است.
ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان 'حمایت از کالای ایرانی' این مهم را بیانگر توجه جدی مقام معظم رهبری به مقوله اشتغال و کارآفرینی در کشور دانست و افزود: حمایت از کالای تولید داخل می بایست همراه با ارتقاء کیفیت از سوی تولید کنندگان باشد تا دیگر شاهد تمایل به سمت کالاهای خارجی نباشیم.
وی تصریح کرد: تولیدکنندگان ایرانی باید کالای باکیفیت را تولید و مسئولان و مردم نیز باید از تولید ملی حمایت کنند.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: آمریکا و استکبار جهانی هر روز به بهانه های مختلف علیه ایران اسلامی، مسلمان ها و ارزش های اسلامی توطئه می کنند.
ماموستا غفوری به تلاش‌های مذموم و نکوهیده دشمنان دین مبین اسلام برای فاصله انداختن بین ملت‌ها و آموزه‌های ارزشمند دینی اشاره کرد و گفت: باید بیش از پیش برای شناخت دین مبین اسلام و ارزش‌های متعالی همت گماشت.
وی با اشاره به جنایت های اسرائیل غاصب علیه ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: باید از آرمان های ملت مظلوم فلسطین حمایت کرد تا دشمنان تصور نکنند که مسلمانان قدس شریف را فراموش کرده اند و از این بابت آسوده خاطر باشند.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.