محبت جمالی نیا روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون گروه های ارزیاب به منطقه اعزام شده اند و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران پای کار هستند تا در صورت نیاز به ارائه خدمات بپردازند.
وی اظهار کرد: هم اکنون مردم به دلیل ترس ناشی از زمین لرزه در بیرون از منازل به سر می برند.

** فرماندار قصرشیرین نیز گفت: زمین لرزه امروز سرپل ذهاب که در قصرشیرین هم احساس شد موجب ترک خوردگی دیوارها و شکستگی شیشه های برخی منازل شده است.
فرامرز اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون گروه های ارزیاب در منطقه حضور دارند و مشغول بررسی خسارات هستند.
وی اظهار کرد: دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران به صورت کامل در حال آماده باش به سر می برند تا در صورت نیاز به امداد رسانی و ارائه خدمات لازم بپردازند.
وی گفت: این زمین لرزه موجب ترس در میان شهروندان شده و هم اکنون شهروندان در بیرون از منازل و در خیابان ها به سر می برند.
این زمین لرزه همچنین در گیلانغرب احساس شد و مردم این شهرستان نیز در خیابان ها به سر می برند.
زمین لرزه ای به بزرگی 5.3 ریشتر ساعت 13 و پنج دقیقه در عمق هشت کیلومتری زمین روز یکشنبه شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.