آیت الله امان نریمانی روز یکشنبه به مناسبت 12 فروردین در گفت و گو با ایرنا افزود: کسانی که زمان قبل از انقلاب را به خاطر دارند می دانند که اکثر نقاط کشور از کمبود امکانات زیرساختی رنج می برد و به لطف انقلاب امروزه شاهد گسترش این امکانات حتی به دوردست ترین نقاط کشور هستیم.
وی ادامه داد که هرچند وضعیت موجود نیز قانع کننده نیست و باید تلاش های بیشتری انجام شود تا بنا به تاکید مقام معظم رهبری شاهد از بین رفتن تبعیض در جامعه باشیم.
آیت الله نریمانی با بیان اینکه حکومت در اصل متعلق به معصومان است، افزود: بعد از پیامبر و حضرت علی (ع) مردم توانستند بار دیگر حکومت اسلامی را با رای بی نظیر خود به رهبری یک مرجع دینی تشکیل دهند و این موضوع نشان دهنده اهمیت تشیل جمهوری اسلامی است.
وی با مقایسه وضعیت زنان در قبل و بعد از انقلاب بیان داشت: در گذشته آزادی زنان ظاهری و در حد شعار بود اما انقلاب فرصتی را به وجود آورد که زنان بتوانند توانایی و شخصیت واقعی خود را بروز دهند.
نماینده استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان در خصوص شعارهای انقلاب مانند آزادی اظهار کرد: به طور قطع آنچه که مدنظر اسلام عزیز است بسیار پیشرفته تر از وضعیت موجود است و همانگونه که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند ما فاصله زیادی داریم تا کشورمان را اسلامی کنیم.
در همه پرسی 12 فروردین 58 مردم ایران پای صندوق رای حاضر شدند و با 98 و 2 دهم درصد آرا به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.
7457/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.