به گزارش ایرنا؛ بهمن روشنی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: در ایام نوروز سه تیم 9 نفره از معاونت درمان به صورت روزانه از مراکز درمانی و بیمارستان های استان بازدید کردند.
وی اظهار کرد: در این مدت همچنین کارشناسان مامایی به صورت آنکال 24 ساعته در ستاد هدایت حضور داشتند و تاکنون 32 مادر باردار پیگیری شده که یک مورد هم از لرستان به کرمانشاه منتقل شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: 13 مرکز دیالیز در استان در تمام ایام نوروز فعال بوده که 2 مرکز مربوط به شهر کرمانشاه و 11 مرکز در شهرستان های استان است وعلاوه بر بیماران دیالیزی مسافران نوروزی نیز پذیرش شدند.
وی اعلام کرد: 128 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس، 55 پایگاه جاده ای و شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی و چهار کمپ سلامت در ایام نوروز فعال است.
روشنی بیان کرد: برای اولین بار امسال در کرمانشاه در تعطیلات عید یک مرکز منسجم 24 ساعته دندانپزشکی در کلینیک بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی فعال است و به مراجعان خدمات دندانپزشکی ارائه می کند که علاوه بر آن پنج کلینیک خصوصی دندانپزشکی نیز در سطح شهر موظف به خدمات رسانی است.
وی افزود: با نصب بنر و توزیع تراکت آدرس بیمارستان ها و شماره تلفن آنها در سطح شهر برای رفاه حال مسافران نوروزی اطلاع رسانی شده است.
از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون نزدیک به 500 هزار نفر گردشگر وارد استان کرمانشاه شده است.
جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه در 32 شهر و 2 هزار و 600 روستا سکونت دارند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.