به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز پنجشنبه در آیین دلجویی و سرکشی از خانواده معظم شهید خزلزاد و کلوندی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، افزود: شهیدان ما با اقتدا از سرور و سالار شهیدان برای دفاع از عزت و آبروی کشور جنگیدند و با شهدای کربلا محشور می شوند.
وی اظهار کرد: شهیدان ما از تمام هستی و تعلقات دنیوی خود دل بریدند و گذشتند و تنها خاطرات حزن انگیزی از آن ها در ذهن های فرزندان و خانواده های آن ها نقش بسته است.
فرماندار قصرشیرین گفت: مادران و همسران شهدا زندگی منحصر به فردی را تجربه کردند زیرا به تنهایی بار مسئولیت تربیت فرزندان و حمایت از خانواده را عهده دار هستند.
اکبری گفت: جنگ و آوارگی مصیبتی بزرگ برای خانواده های شهدا در قصرشیرین و مناطق غربی استان کرمانشاه بود زیرا دوری از خانه و کاشانه باعث شد که خانواده های معظم شهدا در این مناطق مرارت های زیادی را متحمل شوند.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی هرآن چه که دارد همه به برکت خون شهدا است و اکنون ما وظیفه داریم خدمتگزار خانواده های آنان باشیم.
در این آیین از خانواده شهید ابراهیم خزلزاد اهل قصرشیرین که در سال 63 در گیلانغرب به درجه رفیع شهادت نایل آمد و همچنین محمدصفرکلوندی جانباز هشت سال دفاع مقدس به مناسبت سال نو و در آستانه میلاد مسعود حضرت علی (ع) و روز پدر تجلیل شد.
شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت در دوران دفاع مقدس 680 شهید، 2 هزار جانباز و 100 آزاده را در دفاع از کیان اسلامی تقدیم نظام کرده است.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.