فضل الله رنجبر چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 25 میلیارد ریال از این اعتبار به پروژه آسفالت راه روستایی پشت تاله و پنج میلیارد ریال نیز برای طرح آبرسانی و حل مشکل آب شرب این روستا اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: همچنین در بازدید استاندار مشکل شبکه های تلویزیونی و آنتن دهی تلفن های همراه نیز بررسی و مقرر شد در آینده ای نزدیک این مشکلات نیز مرتفع شود.
رنجبر خاطرنشان کرد: روستای پشت تاله از محرومترین روستاهای بخش فیروزآباد به حساب می آید که حضور مدیر ارشد استان در آن به طور قطع به حل بخش اعظمی از مشکلات آن ها کمک می کند.
فرماندار کرمانشاه در ادامه به حضور استاندار در محور سرزل و بازدید از جاده آسفالته آن اشاره و اظهار کرد: با توجه به نیاز این محور به روکش آسفالت به دستور بازوند مقرر شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص برگزاری مناقصه اقدام کند.
وی گفت: استاندار و همراهان وی از روستاهای محروم کریان، قاپ قوی و توه خشکه نیز بازدید کردند که در جریان این بازدید مقرر شد آسفالت راه های این روستاها به طول 18 کیلومتر در 2 مرحله از سوی اداره راه و شهرسازی استان انجام شود.
رنجبر همچنین با اشاره به بازدید از روستای قاویران اظهار داشت: استاندار کرمانشاه ضمن دیدار و گفت و گو با مردم، دستور لازم برای آسفالت 6 کیلومتر باقیمانده راه این روستا به گردنه 'خور خور' را صادر کرد.
فرماندار کرمانشاه گفت: دیدار با مردم روستاهای مختلف دهستان جلالوند و عثمانوند و شنیدن مشکلات آن ها از دیگر برنامه های بازوند بود.
وی همچنین با اشاره به بازدید استاندار از شهر هلشی، گفت: بازوند در این بازدید دستور لازم برای تکمیل سرسرای ورزشی سقف کوتاه این شهر را صادر و بر تسریع در اجرای پروژه مرکز جامع سلامت آن نیز تاکید کرد.
دیدار با خانواده شهید قاسمی و تجلیل از آن ها از دیگر برنامه های استاندار در شهر هلشی بود که رنجبر به آن اشاره کرد.
فرماندار کرمانشاه یادآور شد: در پایان سفر استاندار به بخش فیروزآباد مقرر شد بررسی دقیق مسائل و مشکلات این بخش پس از بازدید وی از روستاهای بخش ماهیدشت به اتفاق صورت گیرد.
وی در پایان اظهار کرد: مصری، جاسمی و صفری نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، استاندار را در این سفر هفت ساعته همراهی کردند.
شهرستان کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر نیمی از جمعیت استان را در خود جا داده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.