معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلین راننده تریلی و کشف اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا, سرهنگ محمدرضا آمویی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال کشف جسد یک راننده در داخل تریلی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی محل کشف جسد دریافتند که افراد ناشناسی تریلی را به محل کشف جسد منتقل کرده اند.

وی اظهار داشت: ماموران در تحقیقات از خانواده مقتول متوجه شدند که وی آخرین بار از اسلام شهر به طرف آبادان در حرکت بوده است، کارآگاهان با احتمال اینکه نامبرده مورد دستبرد سارقین قرار گرفته، مسیرهای احتمالی حرکت وی را مورد بازبینی قرار دادند.

سرهنگ آمویی ادامه داد: در بررسی ماموران متوجه شدند سارقین در همدان، کفی را از تریلی جدا و به منظور رد گم کردن، کامیون و جسد را به شهر کرمانشاه منتقل کرده اند.

وی تصریح کرد: با روشن شدن ابعاد تازه ای از پرونده و بررسی مجدد صحنه جرم فرد سابقه داری شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و انجام کار اطلاعاتی دو نفر از همدستان وی نیز شناسایی و با تعقیب و مراقبت و رصد محل های احتمالی رفت و آمدهای آنان ، در یک اقدام ضربتی هر سه متهم در استان همدان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمین در بازجویی ضمن پذیرش ارتکاب به قتل، اعتراف کردند که در شهر اراک زمانی که مقتول در کنار جاده در حال استراحت بوده، با شکستن شیشه وارد تریلی شدند و با زدن چند ضربه به سر مقتول و بستن دست و پای وی کامیون را به استان همدان آورده و بعد از بعد از خالی کردن بار به منظور رد گم کردن ، کامیون و جسد را به کرمانشاه منتقل کردند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری فرد مالخر در پایان گفت: در بررسی ها بیشتر ماموران متوجه شدند که متهمین چند وقت پیش با همین شیوه 22 تن آهن آلات را در شهرستان رباط کریم به سرقت برده بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.