فرامرز اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته های مختلفی در راستای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان تشکیل شده تا خدمات دهی مناسب و مطلوبی را ارائه دهند.
وی اظهار داشت: مکان های اقامتی این شهرستان شامل 10 هتل و سه مهمانپذیر با 322 اتاق و یک هزار و 116 تخت در سطح شهرستان برای پذیرش مسافران نوروزی سامان دهی شده است.
وی همچنین از تجهیز 12 مدرسه با ظرفیت 100 کلاس درس برای حضور مسافران نوروزی از سوی ستاد اسکان شهرستان خبر داد و گفت: این ستاد به محوریت آموزش و پرورش به طور شبانه روزی در خدمت میهمانان نوروزی است.
وی از آماده باش بیمارستان و اورژانس و همچنین فوریت های پزشکی ، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: از روز گذشته خدمات دهی مناسب به مسافران در شهرستان شروع شده است.
وی گفت: همچنین خیابان ها و معابر قصرشیرین تنظیف شده و بوستان ها و مکان های تفریحی سطح شهر نیز سامان دهی شده است.
فرماندار قصرشیرین گفت: این شهرستان مرزی با جاذبه های زیاد طبیعی، تاریخی و باستانی و آب و هوا و اقلیم مناسب مکانی مناسب برای جذب گردشگران است.
اکبری گفت: پارسال شهر قصرشیرین از نظر میزبانی و خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز حایز رتبه نخست استان شد و امید است امسال نیز عملکرد مناسبی را برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی داشته باشیم.
وی ادامه داد: همچنین یادمان ها و مناطق عملیاتی و نمایشگاه جلوه های ایثار در ورودی قصرشیرین برای میزبانی از کاروان های راهیان نور آماده شده است.
وجود اماکن طبیعی و چشم اندازهای زیبا و دلنواز، رودخانه خروشان الوند و بهار زودهنگام ، آثار تاریخی عمارت خسرو ، چهارقاپو، کانال ساسانی ، کاروانسرای شاه عباسی ، بان قلعه و نهر شاه گدار و وجود بازارچه سنتی و نیز مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قصرشیرین موجب شد تا هر ساله در ایام نوروز شمار زیادی از هموطنان به ویژه اهالی شهرهای همجوار، این منطقه را برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کنند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.