به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در اجتماع مردم پاوه که با حضور وزیر اطلاعات در مسجد شهدای این شهر برگزار شد، افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری مردم پاوه و اورامانات دارای 2 خصلت دینداری و روشنفکری هستند و حفظ این مردم برای اسلام، انقلاب و ایران ضروری است.
وی اظهار کرد: ما انقلاب اسلامی را رحمت و پیروی از رهبری را رمز وحدت و حفظ امنیت را تکلیف خود می دانیم.
وی افزود: در چهار دهه گذشته مردم صداقت خودشان را نشان دادند و در سال 96 هم چند مسئله و موضوع در داخل و خارج از کشور به وقوع پیوست که مردم ما با این موضوعات حکیمانه برخورد کردند.
ماموستا قادری افزود: در موضوع زلزله با وجود اینکه در پاوه بیش از یک هزار و 500 واحد مسکونی، تجاری و تولیدی خسارت دیدند ولی مردم منطقه در خدمات رسانی به زلزله زدگان سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی دریغ نکردند و در ناآرامی برخی شهرها نیز بسیار خوب عمل کردند.
امام جمعه پاوه گفت: همه دولت ها بعد از انقلاب در حد توان خود در خدمت رسانی به مردم دریغ نکردند ولی ما مشکلاتی داریم که هنوز حل نشده است.
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از وزیر اطلاعات به عنوان کسی که به خوبی از منطقه و کردها آگاهی دارند انتظار داریم به عنوان یک عیدی برای مردم اورامانات، مساله استمهال وام های زلزله زدگان را عملی کنند.
شهاب نادری خطاب به وزیر اطلاعات گفت: شما بیشتر از هر کسی از وضعیت معیشتی مردم این مناطق آگاهی دارید و به عنوان یک وزیر و شخصیت تأثیرگذار در دولت این انتظار را داریم که برای عملی شدن این موضوع کمک کنید.
وی گفت: هر کسی در هر پست و جایگاهی به کردها خدمت کند، قدرشناس او خواهند بود و این را در طول تاریخ ثابت کرده اند.
نادری اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی، اتمام بیمارستان پاوه و رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صله از مطالبات به حق مردم است.
پرویز ایده پور فرماندار پاوه هم گفت: در صورت ایجاد مرز رسمی و حذف کلمه موقت از مرز شوشمی اشتغال قابل توجهی در این شهرستان ایجاد خواهد شد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7448
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.