به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمود علوی روز سه شنبه در جمع مردم و مسئولان پاوه با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه افزود: زمانی که امنیت باشد سرمایه گذار مشتاق به سرمایه گذاری خواهد شد.
وی اظهار کرد: پاوه نگین اورامانات و کردستان است که با رشادت و فداکاری و ایثار، مردم آن با شهیدانی چون چمران گره خورده است.
وی گفت: پاوه با ویژگی های خاص خود برای من آرزو بود که به خدمت این مردم برسم و درس ادب بگیرم.
وی گفت: بنده تمام تلاش خود را برای بازگشایی مرز شهرستان پاوه در دولت بکار خواهم گرفت.
ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه هم گفت: مردم این شهرستان برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی 640 شهید تقدیم کرده اند و برای پاسداری و حفظ و ایجاد امنیت چهار هزار و 500 رزمنده داریم. هرچند که تمامی مردم این دیار حافظ و پاسدار انقلاب، نظام و رهبری بوده و هستند.
پرویز ایده پور فرماندار پاوه نیز گفت: بیکاری هرچند در کل کشور یک اپیدمی است اما در این شهرستان مردم به واسطه مرزی بودن بیشتر از معضل بیکاری رنج می برند.
وی افزود: در اجرای طرحهای اشتعالزایی دژ مستحکمی به نام قوانین دست و پا گیر اداری و بخصوص بانکی اجازه موفقیت و اجرای طرحهای اشتغال را به ما نمی دهد و نیاز به تسهیل در این مسیر است.
فرماندار پاوه گفت: انتظار مردم و مسئولان صدور مجوز رسمی شدن تردد مسافر از مرز شوشمی است که با انجام این مهم ضمن ایجاد اشتغال و کاهش محسوس بیکاری یک رونق اقتصادی بزرگ را در سطح استان و شهرستان شاهد خواهیم بود.
شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات نیز گفت: کردها کسانی هستند که با کمترین محبت و توجه تا حد جانشان مایه می گذارند.
وی گفت: مردم پاوه و اورامانات کسانی هستند که بیش از 84 درصد رای به آقای روحانی دادند و حالا مطالباتی دارند که باید به آنها توجه شود.
8066/7448
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.