به گزارش خبرنگار ایرنا، شهاب نادری روز سه شنبه در مسجد جامع شهر روانسر و در جمع مردم این شهرستان که وزیر اطلاعات به عنوان نماینده دولت تدبیرو امید نیز حضور داشت، افزود: اشتغال جوانان مهترین دغدغه مردم و مسئولان منطقه اورامانات است چرا که ایجاد اشتغال به پایداری هر چه بیشتر این امنیت کمک می کند.
وی تصریح کرد: در راستای خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم افزایی و هم افزایی مناسبی با دولت دارند.
نماینده مردم شهرستان های پاوه ، جوانرود، روانسرو ثلاث باباجانی ادامه داد: با توجه به شرابط بیکاری، کم برخوداری و اقتصادی حاکم بر منطقه اورامانات، مردم این شهرستان هنوز اجازه نداده اند یک ذره از خاک میهن ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتد.
نادری، تسهیل در امر سرمایه گذاری و رفع موانع تولید را خواستار شد و اظهار داشت: دشمنان در آن سوی مرزها برای جوانان ما برنامه های شومی طراحی می کنند که لازم است مسئولان برای تحقق خواسته های جوانان تلاش کنند.
وی اضافه کرد: زلزله 21 آبان ماه استان کرمانشاه خسارت های زیادی را به دنبال داشت و دولت باید به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشد.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: دولت باید با جدیت، موضوع استمهال وام های مناطق زلزله زده، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اورامانات و احداث بیمارستان روانسر را دنبال کند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.