به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا احمد فخری روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی جوانرود افزود: بررسی وضعیت آسیب های اجتماعی در جامعه از وظایف شورای فرهنگ عمومی است و اعضای این شورا برای مقابله با آسیب ها باید راهکار بدهند.
وی با اشاره به جایگاه والای شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: آسیب های جامعه با شناخت صحیح، استفاده از نظریه ها و تخصصی برخورد کردن با مقوله فرهنگ برطرف خواهد شد.
معاون فرماندار جوانرود نیز جایگاه شورای فرهنگی عمومی را یادآور شد و گفت: خروجی نشست های این شورا با سیاست گذاری های کارآمد می تواند سبب شکوفایی فرهنگ عمومی و از آن جهت برای رشد و توسعه از آن بهره برد.
کمال شهسواری، با بیان اینکه مصوبات این شورا لازم الاجراست، افزود: باید از تمام ظرفیت های شهرستان برای تقویت فرهنگ عمومی استفاده کنیم.
بهزاد بهمنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود هم با تبریک فرار رسیدن سال نو گفت: با توجه به وقفه طولانی که در برگزاری جلسه های شورای فرهنگ عمومی به دلیل جابجایی ها اعضا بوجود آمده، لازم است اعضای اصلی مشخصات سجلی خود را طبق فرم پیوست به دبیرخانه ارسال نمایند تا نسبت به صدور احکام آنها اقدام شود.
معرفی ترکیب جدید شورا برای صدور احکام، انتخاب سه نفر از شخصیت های فرهنگی عضو شورای فرهنگ عمومی و معرفی یک نفر از امامان جماعت از سوی رییس شورا و برنامه ریزی و چشم انداز شورا در سال 97 از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.