مهدی عبدالمالکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این برنامه ها در 20 نقطه پرتردد شهری کرمانشاه و به منظور کمک به ایجاد فضایی مفرح و شاد برای گردشگران و همشهریان در ایام نوروز اجرا می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه از دوم تا یازدهم فروردین 97 اجرا می شود، افزود: در روزهای اول و 12 فروردین به دلیل مقارن شدن با ایام شهادت ائمه معصومین (ع) و حفظ حرمت آنها برنامه های فرهنگی و هنری اجرا نخواهد شد.
عبدالمالکی با اشاره به تنوع اجرای برنامه‌ ها در مناطق هشت گانه شهرداری، خاطرنشان کرد: برگزاری جنگ شادی، نمایش خیابانی، جشنواره ورزشی و کاروان استقبال بهار مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای ایام نوروز است.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: اجرای این برنامه ها عمدتا در نقاط مهم گردشگری و تفریحی شهر کرمانشاه خواهد بود.
وی در پایان از همکاری انجمن نمایش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در معرفی گروه های هنری، ابراز امیدواری کرد تا شهرداری کرمانشاه بتواند روزهای خوبی را در ایام نوروز برای مسافران و گردشگران نوروزی رقم بزند.
طاق بستان، سراب نیلوفر، پارک کوهستان، تکایای بیگلربیگی و معاون الملک و بازار سنتی از جمله جاذبه های گردشگری شهر کرمانشاه با حدود یک میلیون نفر جمعیت است.
شهر کرمانشاه در حدود 550 کیلومتری تهران پایتخت کشور قرار دارد و در نوروز 96 پذیرای بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافر و گردشگر از نقاط مختلف کشور بود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.