به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز سه شنبه به نقل از محمدابراهیم الهی تبار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: مدیریت ارشد استان با جدیت به دنبال اجرای برنامه های فرهنگی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است و ما در استان این موضوع را یکی از کارهای اولویت دار می دانیم.
وی گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی نیاز به شناسایی ظرفیت های موجود در ادارات استان داریم لذا از همه اعضای جلسه می خواهیم که با جدیت برنامه های خود را برای شناسایی ظرفیت ها و اجرای برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی دنبال کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: حتماً برای تسریع در برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی، رایزنی ها و تعاملات خود را با مسئولان کشوری در تهران افزایش خواهیم داد و مشکلات موجود را برای مسئولان تبیین خواهیم کرد.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز بر جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر کرمانشاه تاکید کرد و گفت: استان و شهر کرمانشاه دارای جذابیت ها و مراکز گردشگری زیبا و متنوعی می باشد لذا یکی از کارهایی که باید برای ایام نوروز صورت گیرد جمع آوری معتادان متجاهر است که خوشبختانه شهرداری در این راستا وارد کار شده و به دنبال پیگیری برنامه های خود می باشد.
الهی تبار بر همکاری و هماهنگی سایر ادارات و سازمان های ذیربط با شهرداری کرمانشاه به منظور جمع آوری معتادان متجاهر تاکید کرد.
وی همچنین اجرای برنامه های در نظر گرفته شده استان را در جهت پاکسازی برخی از مناطق آلوده شهر کرمانشاه بسیار مهم و اثربخش خواند و خواستار تداوم این برنامه ها شد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 31 شهر و 2 هزار و 620 روستا است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.