به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ محمدرضا آمویی اعلام کرد: در این مدت همچنین 62 کیلوگرم ‌اکلیل سرنج کشف و 76 نفر متخلف در این رابطه دستگیر شدند.
وی در باره مراسم چهارشنبه آخر سال نیز گفت: امروز چهارشنبه سوری به یک ‌نگرانی و مایه ایجاد رعب و وحشت تبدیل شده است.
معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه هنجارشکان دردسر ساز در چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه بسیار محدود هستند، عنوان کرد: اگر این افراد کنترل نشوند می توانند امنیت عمومی را خدشه دار کنند.
سرهنگ آمویی گفت: پلیس برخورد جدی با هنجارسودجویان که اقدام ‌به تهیه و توزیع مواد محترقه خطرآفرین می کنند را در دستور کار دارد.
وی ادامه داد: مبتلایان به اختلالات شخصیتی و ناهنجاری های روانی از گروه های دردسرساز در چهارشنبه آخر سال هستند که نیروی انتظامی آنان را دستگیر و به کانون های اصلاح و تربیت معرفی می کند.
او با بیان اینکه کنترل نکردن هیجان های نوجوانان می‌تواند خسارت های جبران ناپذیری داشته باشد، گفت: خانواده ها باید از راه های مختلف کودکان و نوجوانان خود را با خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه آشنا کنند.
سرهنگ آمویی افزود: در زمینه اصلاح رفتارهای غلط چهارشنبه آخر سال، باید تمامی دستگاه های فرهنگ ساز وارد میدان شوند و دست به اقدام ‌مناسب بزنند.
وی با بیان اینکه پلیس در شب چهارشنبه آخر سال تا زمان پایان مراسم در کنار مردم است، گفت: نیروی انتظامی مخالفتی با شادی مردم ندارد و همچون سال های گذشته بر برگزاری این مراسم به شکل محله محور و با نظارت خانواده ها تاکید دارد.
معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه از مردم خواست که به منظور جلوگیری از بروز حوادث جبران ناپذیر در صورت آگاهی از فعالیت سودجویان در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 31 شهر و 2 هزار و 600 روستا است.
8066/7445
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.