به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند عصر پنجشنبه در مراسمی که به منظور گرامیداشت روز وکیل در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ می توان فهمید که هرجا حقوقدان ها دست به کار شده اند پیشرفت حاصل شده است.
وی افزود: دست کمک به سمت وکلا دراز می کنیم و از آن ها می خواهیم که در راستای برداشت موانع توسعه استان دست به کار شوند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه نقش حقوقدان ها را می توان بخوبی در برجام مشاهده کرد، گفت: امروز چالش های فراوانی پیش روی ما در استان وجود دارند که حقوقدان ها می توانند آنها را برطرف کنند.
بازوند با بیان اینکه برای پیشرفت کرمانشاه باید همه دست به کار شوند، گفت: ظرفیت های توسعه در کرمانشاه به راحتی می تواند بر مشکلات غلبه کنند.
وی سرمایه را به یک‌ جریان سیال توصیف کرد و ادامه داد: اگر بتوانیم فضای کسب و کار را درست کنیم سرمایه ها به سمت کرمانشاه سرازیر خواهند شد.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: حقوقدان ها باید مدیران ما را کمک کنند تا در مقابل بحران بیکاری ریسک پذیر شوند.
بازوند تصریح کرد: برای عبور از معضل بیکاری باید اقتصادی مقاومتی را در استان نهادینه کنیم و این وکلا هستند که می توانند آن را نهادینه کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه زلزله شوک بزرگی را به کرمانشاه وارد کرد، گفت: این زلزله در حدود 20 ثانیه بیش از پنج هزار میلیارد تومان خسارت به بار آورد.
استاندار کرمانشاه یاداور شد: در حال حرکت به سمتی هستیم که از زلزله برای استان فرصت بسازیم.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پیام رهبری به زلزله زدگان، مردم و مسئولان را برای کمک به آسیب دیدگان کرمانشاه متحد کرد، گفت: تسریع در بازسازی را در دستور کار قرار داده ایم و تا آنجا که می توانیم در این زمینه تلاش می کنیم.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.