به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خدرویسی روز سه شنبه در نشستی خبری اظهار کرد: مراسم جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه 16 اسفند ویژه مدارس استان خواهد بود که این جشن در یک هزار مدرسه (هر مدرسه یک پایگاه) برگزار می شود.
وی ادامه داد: در روز پنجشنبه 17 اسفند نیز جشن نیکوکاری در سطح 330 پایگاهی که در سطح شهرها و روستاها مستقر شده اند برگزار و سرانجام روز جمعه 18 اسفند نیز این جشن در مصلی های نماز جمعه سراسر استان اجرا خواهد شد.
خدرویسی با بیان اینکه در جشن نیکوکاری سال قبل مردم خیر و نوع دوست کرمانشاه بیش از 40 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند، افزود: پیش بینی می شود کمک های امسال 30 درصد نسبت به سال قبل افزایش یابد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه همچنین نسبت به توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی مردم تا پیش از فرا رسیدن سال نو اطمینان خاطر داد و گفت: این کار از روز شنبه 19 اسفند آغاز می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به پرداخت عیدی مستمری بگیران این کمیته اشاره و اظهار کرد: تمامی افراد زیرپوشش تا پایان سال عیدی خود را براساس مقدار مستمری ماهانه خود، دریافت خواهند کرد.
خدرویسی در ادامه به عیدی افراد زیرپوشش کمیته امداد در مناطق زلزله زده نیز اشاره و اظهار کرد: 25 هزار خانوار با 65 هزار نفر جمعیت که تحت تاثیر زلزله مهیب 7.3 ریشتری قرار گرفتند تا سه برابر مستمری ماهانه خود، عیدی دریافت خواهند کرد.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه با بیان اینکه این عیدی در سه مرحله به آن ها پرداخت می شود، افزود: مرحله اول پرداخت عیدی به مددجویان مناطق زلزله زده استان از هفته جاری آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: در هر مرحله مبلغی در حدود 26 میلیارد و 240 میلیون ریال عیدی به افراد زیرپوشش کمیته امداد ساکن در مناطق زلزله زده پرداخت می شود.
کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه از جمعیت 2 میلیون نفری استان حدود 150 هزار نفر را زیرپوشش خدمات خود دارد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.