به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری روز شنبه به نقل از هوشنگ بازوند در نشست با نمایندگان حزب کارگزاران سازندگی اسلام آبادغرب اعلام کرد: درد استان این نیست که ما برویم دست سرمایه گذار را بگیریم و بگوییم بیا در استان ما سرمایه گذاری کن. سرمایه یک جریان سیال است و ما باید موانع سرمایه گذاران را برطرف کنیم.
وی اظهارکرد: امروز سرعت تغییر در جهان بیش از هر زمان دیگری است. جوانان با دقت عملکرد مسئولان را رصد می کنند.
وی افزود: حزب کارگزاران استان عاقلانه و با تفکر درست روی مواردی متمرکز شده اند که دغدغه واقعی مردم است. مردم از دولت شغل می خواهند و مردم خواه ناخواه عملکرد ما را قضاوت خواهند کرد.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: اجماع بر روی منافع استان باید محور عملکرد و رویه همه احزاب استان باشد.
بازوند گفت: باید براساس الگوی اقتصاد مقاومتی از همه ظرفیتهای موجود برای توسعه استان فراهم کنیم. پرچمدار اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری است.
وی اضافه کرد: اینکه مشکلات موجود را به گردن دیگران و گذشته ها بیندازیم مشکلی از استان حل نمی شود. باید به فکر حل مشکلات باشیم.
وی گفت: هنر مدیران در حل مشکلات مردم مشخص می شود. با برجسته نشان دادن مشکلات، دردی از استان دوا نمی شود‌. توانمندی یک مدیر در زمان بحران قابل ارزیابی است.
استاندار کرمانشاه خطر بحران بیکاری را برای استان بیشتر از زلزله عنوان کرد و افزود: زلزله بیکاری، روح و روان جوانان و کانون خانواده ها را متلاشی می کند و برای رفع این بحران مدیران باید ریسک پذیر باشند.
بازوند گفت: باید با حفظ اختیارات قانونی خودمان، از ظرفیتهای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای کمک به توسعه استان استفاده کنیم.
وی در پایان اعلام کرد: فرماندار اسلام آبادغرب، توانمند و پرتکاپو در زمینه پیگیری موضوع اشتغال است و با قدرت کار خود را انجام می دهد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.