به گزارش ایرنا، فضل الله رنجبر روز شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، در خصوص ظرفیت اردوگاه های نگهداری معتادان و استفاده از ظرفیت ماده 16 و کمپ های بخش خصوصی افزود: 19 کمپ در سطح استان و 12 کمپ بخش خصوصی هم اکنون در حوزه شهرستان کرمانشاه فعالیت دارند.
وی با تاکید براینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر از اواخر اسفند آغاز می شود، ادامه داد: ظرفیت اردوگاه چشمه سفید با اتمام عملیات عمرانی افزایش پیدا کرده است.
به گفته فرماندار کرمانشاه، 10 میلیارد ریال با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای ساماندهی محل نگهداری این معتادان اختصاص یافته که 2 میلیارد ریال آن برای ساماندهی اردوگاه چشمه سفید و هشت میلیارد ریال دیگر برای توسعه اردوگاه ماده 16 با همکاری بهزیستی و شهرداری کرمانشاه است.
وی یادآور شد، این اقدام در راستای ساماندهی وضعیت مکان های نگهداری معتادان است و طی هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نماینده دادستان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی، بهزیستی و شهرداری کرمانشاه موضوع مداوای معتادانی که به لحاظ جسمی دچار بیماری های خاص هستند در دستور کار قرار خواهد گرفت و دانشگاه علوم پزشکی از طریق مراکز ذیربط همکاری لازم برای مداوا و نگهداری معتادان متجاهر را به عمل می آورد.
رنجبر اظهار کرد: در ایام پایانی سال، شهرداری کرمانشاه با مدیریت بیشتری متکدیان را از محلات جمع آوری می کند.
وی افزود: کمپ اختصاصی بانوان برای پذیرش زنان معتاد با هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی در خیابان سعدی کرمانشاه فعال است.
استان کرمانشاه دارای 2 میلیون نفر جمعیت است که یک میلیون نفر آن در شهرستان کرمانشاه ساکن هستند.
8066/7460
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.