به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رضوان حکیم زاده چهارشنبه شب در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری، با تقدیر از جامعه فرهنگیان استان کرمانشاه در کمک به بازگشت شرایط عادی در مناطق زلزله زده افزود: مدیران آموزش و پرورش و مدرسان به خوبی پای کار آمدند تا روند آموزش دانش آموزان با تاخیر روبه رو نشود.
او گفت: باید بازسازی را جامع در نظر بگیریم و به فکر بازسازی روحی و روانی مردمان زلزله زده نیز باشیم.
حکیم‌زاده در ادامه تاکید کرد: 321 هزار و 990 دانش آموز استان کرمانشاه باید محور تصمیم گیری های ما در خصوص مناطق زلزله زده باشد.
وی از همه دستگاه های اجرایی خواست در کنار آموزش پرورش قرار گیرند و این مجموعه را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.
در ادامه این جلسه، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باید مدیران در روند بازسازی مناطق زلزله زده تمام توان خود را به کار گیرند.
شهاب نادری تاکید کرد: به هیچ‌ عنوان با مدیرانی که در روند بازسازی مناطق زلزله زده کم کاری کنند کنار نخواهیم آمد.
از 757 باب مدرسه شهرستان های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و گیلانغرب با 2 هزار و 854 کلاس درس، 78 مدرسه با 415 کلاس درس در زلزله به صورت کلی تخریب و غیر قابل استفاده شده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
/74453033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.