محمد سهراب بیگ روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: 'امیرمحمد فتاح پور' و 'محمدصدیق حشمتیان' قایقرانان کرمانشاهی هستند که از امروز (هشتم اسفند) تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.
وی یادآور شد: چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولو مردان ایران تا روز 10 اسفند در دریاچه آزادی تهران ادامه می یابد.
سهراب بیگ خاطرنشان کرد: در این مرحله از اردو 13 ورزشکار از هفت استان کشور حضور دارند.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه همچنین گفت: تیم ملی کانوپولوی مردان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می کند.
وی همچنین از 'اشکان صیادی' به عنوان سرمربی و 'مهرگان خیرالهی' به عنوان مربی تیم ملی کانوپولوی ایران یاد کرد.

** راه یابی دختر تکواندوکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه نیز از راه یابی 'کوثر اساسه' دختر تکواندوکار کرمانشاهی به اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو بزرگسالان ایران خبر داد.
مهدی همتی در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این تکواندوکار کرمانشاهی در وزن 55- کیلوگرم با شکست دادن رقبای خود در مسابقات درون اردویی موفق به حضور تمرینات تیم ملی شد.
وی ادامه داد: 'اساسه' در آخرین دور مسابقات درون اردویی با 'ناهید کیانی' یکی از پرافتخارترین تکوانو کاران زن ایران مبارزه کرد و توانست این حریف را نیز شکست دهد.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه یادآور شد: حریف اساسه در مسابقات انتخابی، دارنده مدال طلای دانشجویان جهان، مدال طلای قهرمانی آسیا، مدال طلای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و برنز نوجوانان جهان و آسیاست.
همتی گفت: رقابت های درون اردویی تیم ملی با حضور 93 ورزشکار در 10 وزن برگزار شد و در پایان نفرات اول و دوم و منتخبین کادرفنی به اردو راه پیدا می‌کنند.
وی در پایان تصریح کرد: تیم ملی تکواندو بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن و قهرمانی جهان در تونس آماده می کند.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.