به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد رشیدی و بهمن تیموری در وزن 74 کیلوگرم، ارشک محبی در 92 کیلوگرم و یدالله محبی در 125 کیلوگرم کشتی گیران کرمانشاهی حاضر در مسابقات بین المللی اوکراین بودند.
از این میان سه نفر از کشتی گیران با قبول شکست برابر رقبا از کسب مدال باز ماندند و یک نفر هم اجازه حضور در مسابقات را پیدا نکرد تا عملا نمایندگان کشتی استان با ناکامی صحنه مسابقات را ترک کرده باشند.

**2 پیروزی و یک شکست حاصل تلاش حامد رشیدی
اولین نماینده کشتی گیران کرمانشاهی حاضر در مسابقات بین المللی اوکراین که به میدان رفت، حامد رشیدی در وزن 74 کیلوگرم بود که حاصل تلاش وی کسب 2 پیروزی و یک شکست بود.
رشیدی در دیدار نخست خود کشتی گیر اوکراینی را پنج بر صفر و در دیدار دوم نیز حریف دیگری از کشور میزبان را 10 بر صفر از پیش رو برداشت.
وی در سومین مسابقه خود برای رسیدن به نیمه نهایی مقابل کشتی گیر اسلواکی قرار گرفت و 5 بر 3 نتیجه را واگذار کرد تا با توجه به عدم راهیابی این حریف به فینال از مسابقات کنار برود.

**بهمن تیموری اجازه حضور در مسابقات را پیدا نکرد
دیگر کشتی گیر کرمانشاهی وزن 74 کیلوگرم ایران بهمن تیموری بود که اجازه حضور در مسابقات را پیدا نکرد.
وی ابتدا به عنوان کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم به مسئولان مسابقات معرفی شده بود اما در ادامه قرار شد در وزن 79 کیلوگرم کشتی بگیرد که با مخالفت نماینده اتحادیه جهانی روبرو شد و به همین دلیل نتوانست در مسابقات شرکت کند.

**وداع زودهنگام قهرمان کشتی پهلوانی آسیا
ارشک محبی نماینده وزن 92 گیلوگرم تیم ایران نیز که عنوان قهرمانی مسابقات کشتی پهلوانی آسیا را در کارنامه خود دارد با یک پیروزی و یک شکست وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشت.
وی ابتدا به مصاف حسین شهبازی دیگر نماینده کشورمان رفت و توانست با حساب 3 بر یک صاحب برتری شود.
ارشک در دور دوم مقابل حریفی از گرجستان 8 بر 5 نتیجه را واگذار کرد و با توجه به عدم راهیابی این حریف به دیدار نهایی از مسابقات کنار رفت.

**آخرین امید کشتی کرمانشاه برای کسب مدال از بین رفت
آخرین نماینده کشتی ایران و کرمانشاه در مسابقات بین المللی اوکراین یدالله محبی بود که با واگذاری نتیجه دیدار رده بندی، امید کسب مدال توسط نمایندگان کشتی استان در این رقابت ها از بین رفت.
محبی به عنوان نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان ابتدا حریف اوکراینی را 10 بر صفر از پیش رو برداشت و سپس مقابل نماینده کشتی آمریکا نیز 5 بر 3 پیروز شد.
این کشتی گیر کرمانشاهی در دیدار نیمه نهایی مقابل 'الکساندر خوتسیانیوسکی' دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.
محبی برای کسب مدال برنز برابر ' گئورگی مشویلدیشویلی ' کشتی گیر نامدار گرجستانی قرار گرفت که نتیجه این دیدار را هم 8 بر 5 به حریف واگذار و در نهایت به مقام پنجمی بسنده کرد.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام کشتی گیران و مربیان برتر اوکراین روزهای چهارم تا ششم اسفند ماه در شهر کی‌ یف برگزار شد و تیم ملی کشتی آزاد ایران صاحب یک مدال طلا و یک برنز شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.