به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار قرار گرفتن در مسیر ارتجاع، اشرافی ‌گری، رفاه و تجمل گرایی را از آسیب ها و آفت های جامعه اسلامی اعلام کردند.
خطیب جمعه کنگاور یادآوری کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار با اشاره به وجود برخی مشکلات در جامعه فرمودند که انتقاد از عملکرد برخی مسئولان نباید منجر به زیرسئوال رفتن نظام اسلامی و دستاوردهای آن شود.
حجت الاسلام لروند با اشاره به برگزاری کنفرانس مونیخ افزود: در این کنفرانس نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اجرای یک شو تلویزیونی تکه آهنی را نشان داد و مدعی شد که این قطعه‌ای از پهباد ایرانی است.
وی گفت: اقدام های رژیم صهیونیستی برای ایران ‌هراسی، روشی منسوخ است و حنای آن ها دیگر رنگی ندارد.
وی همچنین از عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان در خیابان پاسداران تهران قدردانی کرد و یاد شهدای هفته اخیر نیروی انتظامی را گرامی داشت.
وی اضافه کرد: آنها به اسم دراویش، ولی به سبک داعش، به کشتار مردم و تخریب اموال عمومی و سلب امنیت از مردم پرداختند.
وی گفت: این ها با اعمال شرارت آمیز خود ثابت کردند که لیاقت رافت اسلامی را ندارند و انتظار مردم این است که این آشوبگران و هر فتنه گر دیگری باید به سزای اعمال وحشیانه ای که انجام داده اند، برسند.
وی خاطرنشان کرد: این فتنه گران و ورشکستگان سیاسی با وجود این امت، رهبری و این نظام؛ هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.