به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه به دیدار اخیر رهبر انقلاب با مردم تبریز اشاره و اظهار کرد: ایشان در این دیدار به پیشرفت های خیره کننده کشور در سال های پس از انقلاب اشاره و عنوان کردند: جمهوری اسلامی جزو کشورهای برتر دنیا در حوزه های مختلف است.
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ما بر مبنای مردم سالاری دینی شکل گرفت و در این 40 سال نیز رمز موفقیت کشور در همین مسئله بوده است.
آیت الله علما ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی جوانان ما دانش های فراوانی بخصوص در حوزه پزشکی کشف کرده اند، این در حالیست که زمان قبل از انقلاب بیمارستان ها و مراکز درمانی ما از پزشکان و متخصصان هندی و پاکستانی و بنگلادشی پر شده بود.
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار کرد: انقلاب اسلامی، استقلال و پیشرفت و شکوفایی را برای مردم ما به همراه داشت تا جایی که امروز دشمنان این انقلاب نیز به پیشرفت های خیره کننده کشور معترف و از آن ناراحت و عصبانی هستند.
وی خاطرنشان کرد: شهر کرمانشاه روزگاری جولانگاه آمریکایی ها بود اما پیروزی انقلاب جریان را عوض کرد و توانستیم با ایستادن روی پای خود به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم.
آیت الله علما در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان سانحه سقوط هواپیما در مسیر تهران- یاسوج، به شهادت سه مامور نیروی انتظامی و یکی از بسیجیان تهران در جریان حوادث خیابان پاسداران اشاره و اظهار کرد: باید قدردان خون شهدا باشیم که این گونه ایثارگری می کنند تا امنیت و آسایش کشور حفظ شود.
امام جمعه کرمانشاه با محکوم کردن حادثه اخیر تهران گفت: این اغتشاشات بی ارتباط با دشمنان ما در خارج از کشور نبود و به طور قطع مخلان نظم و امنیت از آن ها دستور گرفته بودند.
وی همچنین بر لزوم برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خیابان پاسداران تهران تاکید کرد و گفت: عوامل این حادثه باید به سزای عمل خود برسند تا دیگر شاهد چنین ناآرامی هایی نباشیم.
آیت الله علما در پایان روز امور تربیتی را نیز گرامی داشت و گفت: علاوه بر مسئولان، دانشگاه ها و مدارس هم نقش بسیار مهمی در تربیت اسلامی جوانان و نوجوانان دارند که امیدوارم با برنامه ریزی صحیح قدم های خوبی در این راستا برداشته شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.