به گزارش ایرنا، فضل الله رنجبر روز چهارشنبه در کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده کرمانشاه که در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اقدام اجرایی و عملیاتی بهترین جایگزین کاغذ محوری و سخنرانی محوری در همه امور به ویژه در حوزه بانوان است.
رنجبر با تاکید براینکه کارآفرینی و اشتغال بانوان باید مورد توجه کارگروه های فعال در حوزه بانوان قرار گیرد، اظهار داشت: جامعه ای که یاس و ناامیدی جایگزین امیدواری و سرزندگی در آن حکمفرما شود به جامعه ای ناامن تبدیل می شود.
وی با تاکید براینکه اسلام دین جامع و نسخه ای کامل برای زندگی است، ادامه داد: حکومت دینی می تواند هم رفاه اجتماعی ایجاد کند و هم تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی باشد.
به گفته رنجبر، امام راحل تفکر توانایی دین در عرصه حکومت و زندگی را اثبات کرد و باید چنین تفکری با کارآمدی دستگاه های دولتی برای جوانان نیز به اثبات برسد.
این مسئول اظهار داشت: همه کمیته ها و کارگروه های فعال در شهرستان باید در برنامه های عملیاتی خود از توانمندسازی زنان و دختران روستایی شهرستان غفلت نورزند و توجه به این قشر را در اولویت ها قرار دهند.
رنجبر با بیان اینکه جامعه کنونی تشنه اخلاق و عدالت است، افزود: هر حرکتی که منجر به یاس شود خیانت به انقلاب است و هیچ وجدان بیدار و آگاهی این رفتار را تاب نمی آورد.
شهرستان کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
8066/7460
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.