ناصر محمدصالحی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: آقایی نماینده وزن به اضافه 68 کیلوگرم ایران در لیگ جهانی بود که با چهار پیروزی و 2 شکست از کسب مدال بازماند.
وی افزود: محدثه آقایی در اولین مسابقه خود با حریفی از بلغارستان روبرو شد و پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مسابقه، با رای داوران برنده اعلام شد.
محمدصالحی خاطرنشان کرد: این کاراته کا کرمانشاهی در دومین دیدار خود برابر نماینده اسلواکی ایستاد و توانست سه بر یک حریف خود را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه با بیان اینکه آقایی در دور سوم کاراته کا مصری را با حساب 2 بر صفر مغلوب کرد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز با برتری سه بر یک مقابل حریفی از ترکیه به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
وی ادامه داد: ملی پوش کرمانشاهی تیم کاراته ایران در این مرحله با کاراته کایی از فرانسه مسابقه داد که در نهایت با نتیجه یک بر صفر نتیجه را واگذار و از راهیابی به دیدار فینال باز ماند.
محمدصالحی افزود: این کاراته کا کرمانشاهی در دیدار رده بندی مقابل حریفی از کشور مکزیک قرار گرفت که متاسفانه نتیجه این دیدار را 3 بر 2 به حریف واگذار کرد تا در نهایت با قرار گرفتن در رده پنجم به کار خود پایان دهد.
ملی پوشان کاراته ایران در دومین مرحله لیگ جهانی کاراته موفق به کسب یک مدال نقره و پنج برنز شدند.
دومین مرحله مسابقات لیگ جهانی 2018 با حضور 626 کاراته کا از 75 کشور جهان به میزبانی امارات برگزار و شب گذشته (29 بهمن) پایان یافت.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.