علی حسین مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آب بخشی از شهر جوانرود از طریق چشمه کاوات تامین می شد که این چشمه به تازگی به دلیل بارش های شدید باران مقداری کدورت پیدا کرد و همکاران ما نیز مجبور شدند تا بازگشت این چشمه به حالت اولیه آن را از مدار خارج کنند.
وی در پاسخ به این سوال که رفع کدورت چشمه کاوات تا چه زمانی به طول می کشد، گفت: خوشبختانه جای نگرانی نیست و با کاهش بارندگی ها این چشمه به روال عادی باز می گردد.
مرادی افزود: همچنین به دلیل شدت بارش منابع تامین آب شهرهای کرند و ریجاب نیز دچار کدورت شده که آن ها نیز به زودی مرتفع خواهد شد.
مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه گفت: به مردم شهرهای کرند و ریجاب نیز توصیه شده فعلا از آب لوله کشی برای خوردن استفاده نکنند.
وی گفت: آب شرب این شهرها هم اکنون از طریق آب های بسته بندی شده و همچنین استقرار چند دستگاه تانکر تامین می شود.
مرادی در پایان گفت: تعداد مشترکان آب شهری در جوانرود 13 هزار و 600 مورد، شهر کرند سه هزار مورد و شهر ریجاب نیز 950 مورد است.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، میانگین بارش باران از صبح جمعه (27 بهمن) تا ظهر امروز یکشنبه (30 بهمن) در شهر جوانرود به 127 میلی متر و در شهر کرند به 161 میلی متر رسیده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.