به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در نشست کمیته همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: هرقدر هم افزایی حوزه و آموزش و پرورش به عنوان 2 محیط فرهنگی و علمی بیشتر باشد، شاهد آسیب های کمتری از ناحیه تهاجم فرهنگی دشمنان خواهیم بود.
وی همچنین با اشاره به اینکه انجام کارهای فرهنگی از دغدغه های مهم رهبری است، افزود: ایشان با حربه های دشمنان آشنا هستند و می دانند که آن ها با همین بحث ضد فرهنگ می خواهند به کشور و جوانان ما آسیب وارد کنند.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در سال های اخیر دشمنان زیاد روی آن کار کرده اند بحث تهاجم فرهنگی بوده است و در این خصوص اثرات زیادی را توانسته اند روی مردم و بویژه نسل جوانان باقی بگذارند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز فرهنگ غیربومی در زندگی مردم رسوخ کرده، گفت: این فرهنگ غیر بومی را می توان در نوع سبک زندگی، وسایل منزل و حتی لباس پوشیدن نیز مشاهده کرد.
وی تصریح کرد: لازم است در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان برنامه های موثری ارائه داد تا جوانان کمتر در معرض آسیب قرار گیرند.
آیت الله علما در ادامه با اشاره به فرمایش های روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با مردم استان آذربایجان غربی اظهار داشت: معظم له در بیانات خود از خداوند متعال و مردم بخاطر برآورده نشدن عدالت اجتماعی در کشور عذرخواهی کردند.
امام جمعه کرمانشاه افزود: این عذرخواهی مقام معظم رهبری در اصل عذرخواهی از طرف همه مسئولان نظام است و همه مدیران باید برای خدمات بیشتر و بهتر به مردم تلاش کنند.
وی در پایان گفت: شان و منزلت رهبری خط دهی و هدایت است و این مسئولان هستند که باید در راستای منویات مقام معظم رهبری و قانون اساسی حرکت و آرمانهای انقلاب اسلامی را محقق سازند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.