به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جواد الیاسی، در خطبه های نماز جمعه این هفته صحنه افزود: حضور مردم مثال زدنی بود؛ مسئولان باید قدر این ملت انقلابی و ارزشمند را بدانند.
وی ادامه داد: مردم در حالی امسال به صورت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند که دشمن از مدت ها قبل با استفاده از تمامی ظرفیت ها و ابزارهای خود در فضای مجازی، تلاش کرد مانع از حضور مردم در این راهپیمایی شود.
حجت الاسلام الیاسی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در حالی به میدان دفاع از انقلاب آمدند که دشمن انتظار داشت امسال این مراسم با استقبال اندک مردم مواجه شود.
امام جمعه صحنه اظهار داشت: دولت و دولتمردان باید از این مردم غیور و همیشه در صحنه تشکر عملی بجای آوردند و مطالبات آنان را برآورده سازند.
حجت الاسلام الیاسی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تسلیت شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) بیان داشت: براساس روایات، حضرت فاطمه زهرا (س) واسطه فیض و حجت الهی بر امامان معصوم (ع) است.
وی ماموریت حضرت فاطمه زهرا (س) را ترمیم رابطه امت و امامت به منظور قرار گرفتن استعدادهای جامعه در مسیر ولایت خداوند و زمینه‌سازی برای رشد و کمال بشریت خواند و اظهار کرد: اگر جامعه به عهد خود با امامت و ولایت عمل کند، رشد کرده و به تکامل می‌رسد.
وی افزود: زندگی حضرت زهرا (س) الگویی برای همه جامعه است و آگاهی بخشی های زندگی ایشان را باید در تمامی ابعاد زندگی خود پیاده کنیم.
شهرستان صحنه در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.