به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند، در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور اظهار کرد: مردم با شرکت گسترده و با متحد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به میدان آمدند و با همدلی نشان دادند که انقلاب اسلامی در دل آنان ریشه دارد و زنده و بالنده است.
وی بیان کرد: مردم ایران در راهپیمایی امسال ثابت کردند که گرفتاری ها و مشکلات اقتصادی را هیچ گاه با نظام گره نزده و نخواهند زد.
وی با بیان اینکه اکنون نوبت مسئولان است که با روحیه انقلابی به حل مشکلات مردم بپردازند، گفت: از سرپرست جدید فرمانداری کنگاور نیز می خواهیم علت تعطیلی شهرک صنعتی این شهرستان را جویا شود و اشتغال زایی برای بیکاران را در اولویت کاری خود قرار دهد.
خطیب جمعه کنگاور در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: زندگی این بانوی بزرگوار اسلام و دیدگاه های سیاسی و خانوادگی آن حضرت پر از درس و قابل دقت است.
وی همچنین به سالروز قیام مردم تبریز به مناسب چهلم قیام مردم قم اشاره کرد و گفت: این قیام سرآغاز رویارویی مردم بصورت مستقیم با سلطنت و شخص شاه بود.
حجت الاسلام لروند در خاتمه سخنانش، از مسئولان شهرداری کنگاور خواست بیشتر به مشکلات شهرک ولیعصر توجه کنند و نسبت به اهمیت فضا سازی ایام شهادت بی بی 2 عالم حضرت زهرا(س) در شهر اقدام مناسب کنند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.