رییس هیات بوکس قصرشیرین روز جمعه در حاشیه برگزاری این مسابقه ها به خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابت ها 40 ورزشکار در 10 وزن به مدت 2 روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
صحبت پور افشار افزود: در پایان این دور از رقابت ها، تیم های قصرشیرین، کرمانشاه و گیلانغرب به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
وی گفت: این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد که با استقبال مردم ورزش دوست شهرستان مرزی قصرشیرین همراه بود.
رییس هیات بوکس استان کرمانشاه نیز در سخنانی با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران قصرشیرین در رشته های ورزشی مختلف، اظهار داشت: ورزشکاران شایسته قصرشیرینی در رشته ورزشی بوکس حرف های زیادی برای گفتن دارند.
حسین فشی بیان کرد: اگر مسئولان همت کنند، قصرشیرین می تواند یکی از قطب های ورزش بوکس استان کرمانشاه باشد زیرا این شهرستان دارای قابلیت های ویژه ای در زمینه ورزش بخصوص رشته بوکس است.
وی اظهار کرد: برگزاری مسابقه ها چهارجانبه بوکس در قصرشیرین با توجه به وقوع زلزله اخیر و تبعات منفی آن، در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم این شهرستان مرزی بسیار موثر است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، 2 هزار و 119 ورزشکار سازمان یافته و 23 هیات ورزشی فعال دارد که مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده ، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.