به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه 27 بهمن ماه تأکید کرد: راهپیمایی کم ‌نظیر 22 بهمن، هم پاسخی به اقدام های ضد ایرانی آمریکایی ها و هم جوابی محکم به سران آشوب‌های داخلی اخیر بود.

**مسئولان درددل مردم را بشنوند
به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، پیام مردم در راهپیمایی این بود که از ایران اسلامی، امنیت و وطن دست بر نمی داریم.
آیت الله علما افزود: دشمن می داند که مردم پای انقلاب ایستاده اند زیرا برای حفظ آن رنج های بسیاری کشیده و بیش از 300 هزار شهید تقدیم کرده اند.
او از مسئولان خواست که درددل و مشکلات مردم را بشنوند و در پاسخ به این همه آگاهی، بصیرت و حضور مستمر در صحنه، دست ملت را ببوسند که نماد این کار، اقدام عملی برای حل مشکلات است.
آیت الله علما گفت: سران و مسئولان قوای سه‌گانه برای جبران نقص ها و حل مشکلات مردم اقدام های عملی و موثر انجام دهند.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مشکلات متعدد ازدواج غوغا می کند، از متولیان و مسئولان خواست که برای رفع این موانع اقدام عملی انجام دهند.

**چرایی نادرستی یک ادعای ضداسلامی
حجت الاسلام محمدقاسم احمدی، رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بر ضرورت پیروی و الگوگیری از ائمه معصوم تاکید کرد و گفت: اینکه برخی ادعا می کنند دیگر ائمه معصوم نمی توانند الگوی نسل کنونی باشند، ادعای نادرست است زیرا نیازها و خواسته‌های اصلی بشر از جمله عدالت، آرامش، معنویت، ظلم ‌ستیزی و... هرگز تغییر نکرده و اتفاقا بشر بیشتر از همیشه تشنه این حقایق و مفاهیم الهی است.
او همچنین تاکید کرد: بی تردید هر کسی که به امام راحل، خون شهدا و عزت و عظمت ملت ایران خیانت کند، رسوا و ذلیل می‌شود و نمونه‌های این حقیقت زیاد است‌.
7444/8066 خبرنگار:عبدالله الماسی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.