به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با قدردانی از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن افزود: ملت سربلند ما در این آیین دشمن شکن، بار دیگر به رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و وفاداری خود را به نظام اسلامی به اثبات رساندند.
وی اظهارکرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، به دشمنان نظام اسلامی نشان داد مردم پای نظام و رهبری ایستاده اند و فعالیت شبکه های ماهواره ای برای ضربه زدن به اعتقادهای مذهبی و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، هیچ گاه از عشق و علاقه مردم به انقلاب و نظام الهی کم نمی کند.
وی اضافه کرد: حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر حفظ وحدت و انسجام ملی بود و به دشمنان ثابت کرد که مردم ایران اسلامی از هر قشر و گرایش سیاسی، تنها یک شعار سر می دهند و از ارزش های انقلاب و اسلام دفاع می کنند.
خطیب موقت جمعه قصرشیرین اظهارداشت: مردم ساختار حکومت اسلامی را قبول دارند، همان طور که در سال 57 با تقدیم شهدای زیادی و تحمل رنج ها ، انقلاب کردند تا برای همیشه سرافراز باشد و در چهلمین بهار آن هم همانند اوایل انقلاب، توطئه و شیطنت های استکبار جهانی بخصوص آمریکا را بی اثر کردند.
حجت الاسلام شامحمدی گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند که سه رکن مبانی ، دین و ارزش های اسلامی، رهبری و مردم همیشه در کنار یکدیگر هستند و حضور باشکوه آنان در سالگرد جشن پیروزی انقلاب ، لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.
وی اضافه کرد: همان طور که مردم با عقل و منطق خود در 22 بهمن امسال خوش درخشیدند، مسئولان هم باید از بگو مگو های سیاسی و جناح بندی ها دور باشند و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی گفت: به امید خدا راه روشن است و راه غلبه بر مشکلات باید نگاه به درون باشد همان طور که رهبری بارها به این نکته اشاره کرده اند.
امام جمعه موقت قصرشیرین همچنین با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه افزود: شهادت حضرت زهرا (س) یک پیام دارد و در روایتی از ایشان آمده که هر وقت مردم به رهبران دینی خود توجه کنند جامعه از عذاب و گرفتاری نجات پیدا می کند.
حجت الاسلام شامحمدی افزود: مادران و بانوان در جامعه اسلامی توانسته اند با تاسی و الگو گرفتن از سیره زندگی حضرت زهرا (س)، در کنار مردان در فعالیت های اجتماعی تلاش کنند.
3012/7079/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.