محمدحسین محبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با حضور 91 کشتی گیر و مسابقات بخش نوجوانان هم با حضور 96 کشتی گیر شب گذشته در شهرستان سیرجان کرمان به پایان رسید.
وی در خصوص نتایج بخش نوجوانان گفت: در وزن 45 کیلوگرم، امیرحسین نریمانی از کرمانشاه پس از کشتی گیران استان های فارس و خوزستان مقام سوم را بدست آورد.
محبی ادامه داد: در مسابقات وزن 65 کیلوگرم نیز حسین رنجبرپور دیگر کشتی گیر کرمانشاهی مقام ششم را بدست آورد، ضمن اینکه کشتی گیران خوزستانی اول و دوم شدند و فرنگی کار مازندرانی نیز در جایگاه سوم ایستاد.
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه همچنین به رقابت های بخش جوانان اشاره و اظهار کرد: محمدسعید عزیزی کشتی گیر کرمانشاهی وزن 67 کیلوگرم توانست مقام سوم این وزن را کسب کند.
وی یادآور شد: در این وزن کشتی گیران مازندران و فارس نیز به ترتیب حائز رتبه های اول و دوم شدند.
محبی در خصوص رقابت های وزن 77 کیلوگرم، اظهار کرد: پیمان جلیلیان دیگر کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در این مسابقات بود که مقام هفتم را بدست آورد.
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ورزشکاران آذربایجان شرقی، گیلان و چهارمحال و بختیاری نیز توانستند مقام های اول تا سوم را در این وزن بدست آورند.
وی در پایان گفت: نفرات برتر این رقابت ها با تشخیص کادر فنی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان ایران دعوت می شوند.
در استان کرمانشاه بالغ بر هشت هزار و 500 کشتی گیر در رده های سنی مختلف زیرنظر هیات به فعالیت می پردازند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.